13 d’octubre del 2017

ITINERARI LECTOR (2)

Segueixo amb el portafoli sobre itineraris lectors:

Escriu una frase que expliqui per a què et serveix treballar la lectura a classe: Per ser millor, açò no ho he pensat jo, ho va dir Miquel Desclot però no puc estar més d'acord.


Què en sé d'ITINERARI LECTOR: No en sé gaire cosa però imagino que són totes aquelles lectures que un alumne hauria de llegir al llarg de la seva formació com a lector. Però açò que sembla tan senzill, em dur a fer-me un caramull de preguntes: COM? QUINS? ON?....

Tens un itinerari més o menys definit? No. És veritat que sempre hi ha alguns contes i llibres que es van repetit curs rera curs però mai he pensat que fos un itinerari. A més penso que un itinerari no pot ser només d'un curs, sinó que hauria de ser pensat i consensuat des d'Infantil fins a sisè i açò si que no està gens definit.


La imaginació dibuixada. Nicoletta Ceccoli